fredag 11 februari 2011

Nya bloggen

Hejsan! Nu har jag officiellt lämnat blogg.se, som varit mitt tillhåll sen ca 2 år tillbaka. Ganska länge egentligen. Jag har ju haft många bloggar före det men den blev nog den första långvariga. Och nu är jag här och det känns finfint. Tycker om blogspot. Designen kommer nog förresten ändras snart (och lite hela tiden, that's just me) då jag fixat till en header, fast just nu så gillar jag nog att ha det såhär, utan header.

Idag är det fredag och min andra dag som ledig. Har planerat en mysig Eckerö-helg med pussar och disney. Aka jag ska vara med David här i skogen. Han kommer förhoppningsvis hit senare ikväll. Tills dess så tänker jag fördriva tiden med att göra saker som jag skjutit upp ganska länge pga. tänkande i stil med "jag gör det här när jag blivit klar med khs och får en massa ledig tid över". Och det är ju nu så dags att ta itu med det. Ska städa rummet, rensa bland lådor och kläder (mina smycken med om jag orkar) m.m.

Men jag ska avsluta mitt första inlägg på blogspot nu, som uppenbarligen blev jäkligt ointressant, ehe. Nu lämnar jag datorn ett tag, later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar