torsdag 3 mars 2011

22:09

Idag har jag hunnit med ett och annat. Träffade fina Linda, som jag inte träffat sen i somras (!), på bussen in till stan och vi gick och drack kaffe på Timjan och pratade om lite allting, väldigt trevligt. Sen träffade vi Marika och Johanna och därefter drog vi 4 till bibban och pratade, i väntan på 15-bussen som de skulle med. Efter det traskade jag runt i butiker en stund innan jag gick hem till världens bästa grabb. <3

Efter att ha pussats och kramats med David en lång stund så drog jag ut igen, hem till Jannikas näste. Ronja kom dit också och sen vimsade vi och pratade osv. i nån timme eller så. Sen åkte jag hem med pappa vid 8, bra dag! Dock så tränade jag aldrig, det blev lite trassligt för pappa hade inte pengar på sig och jag behövde fylla på gym-kortet. Så jag bestämde att jag ska träna imorgon istället, efter mötet med AMS halv två, så pappa fyllde på kortet nu när han hämtade mig ikväll. Det passar dessutom bättre att träna imorgon istället så det blir bra.

Nu ska jag redigera lite bilder tror jag innan jag somnar, måste komma igång med de från resan! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar