måndag 7 mars 2011

Fuck yeah, i'm a working woman

Började min praktik på eckerö skola idag och det gick väldigt bra! Hade inte så mycket att göra de flesta timmarna men så kommer det ju vara ibland. Fast det kommer ju bli bättre med tiden, när man kommit in i det lite mer. Jag tror att det kommer funka bra att vara där hela våren, det känns helt okej. Och jag kommer få pengar, that's pretty damn nice.

Var dock äckligt trött hela dagen, men det fixade sig senare, när jag drog på ett 1 h-pass Bodycombat kl. 18. Blev mycket piggare och fick en grym träningspepp, uuh jag gillar sånt. Sen åkte jag hem med mamma och nu är min kropp helt slut. Jag är även jättetrött igen, men det är bara bra för nu tänker jag sova (har ju invigt nya rutiner nu som innebär att stiga upp halv 8 på vardagarna). GODNATT

Bilder från Aten i höstas. Vill ha värme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar