tisdag 1 mars 2011

Long time no see.

Jag är tillbaka i vinterlandet igen, efter en riktigt skön vecka på Gran canaria med massor av härlig sol! Vi kom egentligen hem i förrgår men jag bloggar först nu, för typiskt nog så hann vi knappt ens komma till Åland förrän jag blev sjuk, usch. Det började redan på planet hem då jag började må skitilla, sen blev det bättre, men på färjan så blev det värre igen och när vi kom hem i söndags kväll så slängde jag bara av mig ytterkläderna snabbt och bytte om och sen däckade jag i soffan. Mamma blev sjuk sen på natten också så vi har haft feber och magsjuka i ca 2 dagar. Inte så länge, så det är ju något att vara tacksam för. Idag så mår vi båda en aning bättre iallafall, men inte helt friska, jag har t.ex. fortfarande en förjävlig huvudvärk. Men det tar sig, nu har jag t.o.m. packat upp och lagt in alla kamera-bilder (510, ikl. filmer) från resan på datorn. Fast de lär nog inte dyka upp här förrän om några dagar eller så, för jag måste ju rensa igenom, fixa till och inte minst ladda upp dem här först då och ansträngande sysslor orkar jag inte med än, höhö. Men de kommer snart!

Hursomhelst, det därför jag har inte rört datorn/gjort någonting förutom att ligga i soffan framför dhw och disney osv. förrän idag. Men nu är jag tillbaka, och jag vill ha vår och jag vill träna igen (har inte tränat på snart 2 veckor pga. resa och sjukdom, ABSTINENS). Men framförallt så vill jag ha vår. Bort med snön, det är dags för vår nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar