onsdag 2 mars 2011

Onsdag 13:25

2 mars, det är ju snart vår nu hörrni! Det är sånt som gör en ganska så händelselös och rastlös onsdag som den här lite trevligare. Aah, känner hur hoppet till ljusare (och framförallt varmare) dagar vaknar till liv. Awesome.

Bild från första dagen i Gran canaria, saknar värmen!
Hej förresten. Jag vaknade alldeles för tidigt imorse, vilket var en aning irriterande då jag kan sova och göra vad jag vill hur länge jag vill alla dagar nu fram tills måndag. Typiskt. Men morgonen spenderades hursomhelst till dhw och filmen Natt på muséet. Slängde även lite ljusrosa lack på naglarna, ganska fint. Gillar att det får mina händer att se lite brunare ut, hähä.

Och ja, dagarna flyter ihop nu när jag inte ha något att göra och jag gör i princip ingenting/samma saker varje dag, speciellt nu när jag varit tvungen att vara hemma pga. febern. Så därför ser jag lite fram emot nästa vecka då jag får göra saker igen. En del tycker säkert att jag är dum i huvudet nu som inte ser det här som "Wiiih, ledighet, CHILLA!",  och visst, det är skönt att ha det så ibland, det är ju det loven är till för, en paus från allt så man kan chilla osv. Men i längden så tycker jag att det blir ganska.. trist. Självklart så är det många som inte håller med mig, men det är iallafall min åsikt. Att jag tycker så beror nog dessutom mycket på att jag det senaste året har blivit en person som vill göra saker hela tiden och hålla mig sysselsatt osv. Bl.a. för att hålla jobbiga tankar borta. Men att jag blivit så har iallafall gjort att jag blir rastlös väldigt lätt. Men som sagt, nästa vecka börjar praktiken.

Och jag har ju blivit frisk nu förresten, så imorgon tänker jag åka in till stan för att träna (finally!), kanske träffa Ronja för att fika och sen ska jag träffa David. Sjukt att det är nästan 2 veckor sen sist jag träffade honom. Sjukt. Men i helgen ska vi ta igen det med massor av prat och mys, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar