lördag 12 mars 2011

Orolig sömn

Igår kväll var jag med Jannika, hennes stora (lilla) syster Amanda, Liewen m.fl. på Mug och var övertrött, jag skrattade åt fula saker alltså. Vi 9 nånting skjutsade Liewen hem Amanda och därefter mig till D. Något Eckerö blev det alltså inte. Men det är bra, jag hade inte orkat åka i 500 (3,5) mil ändå så, ville bara sova av mig tröttheten som den här första praktik-javascript:void(0)veckan hävt över mig.

Dock så sov jag inte alls bra inatt, vaknade flera gånger med en orolig känsla över mig och kände mig liksom febrig. Det var som att alla känslor invaderade hjärtat på samma gång och jag tänkte bara på saker som gjorde mig ledsen, det var liksom det första och enda som fanns i huvudet varje gång jag vaknade. Och det var inte alls kul, bara jobbigt och förvirrande. Men det känns lite bättre nu, iallafall.

Förresten, hittade ett gammal inlägg i min förra blogg som jag skrev i november 2010, som passar in på största delen av det jobbiga som fanns i huvudet igår. Och det är nog det här som gör mig mest ledsen i mitt liv just nu också. Hursomhelst, reblogged:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar