onsdag 30 mars 2011

Trevlig onsdag, men med några små snedsteg på köpet.

Det har varit en bra dag, om man bortser från några klanterier. Först var jag på praktiken och mådde ganska neutralt, men sen när jag skulle ta 4-bussen så missade jag den (fastän jag kom i tid! dryyyygt) och blev arg som ett bi. Men pappa var en väldigt snäll varelse och åkte från khs (han, mamma och min storebror var där för att min lillbrors klass skulle ha någon slags tacos-kväll) och hämtade mig för att sedan fara tillbaka och släppa av mig i stan.

Därefter skulle jag träna, bodycombat, men av någon dum anledning så befann sig inte mina tränings-byxor i min väska vilket i sin tur orsakade jag inte kunde träna. Ännu mer drygt. Men jag ska på yoga + spinning imorgon så det gör inte mycket. Jag gick då iväg till Jannika istället, där hon och Ronja lekte och stojade. Vi pratade om allt och ingenting och vimsade lite som vi alltid gör och sedan kom Jack också dit. Vi fortsatte vimsa runt och jag var på ett väldigt skrattigt och lustigt humör, glada dagar. Sen försvann Ronja nångång vid 7-tiden och vid 8 åkte även jag hem tillsammans med resten av min familj (- min syster) som kom från khs. Och nu är jag hemma. Imorgon är det torsdag och sen är det fredag, underbaaart. Och nu blev det här blev en liten roman. Men ibland blir det ju så, hejsan hoppsan.

Justja, det trasslade sig igår när jag skulle publicera Gran canaria-inlägget. Det var tydligen för stort, eller något i den stilen, aargh. Så jag är tvungen att dela upp bilderna i två inlägg istället, vilket jag ska ta itu med nu, tror jag. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar