torsdag 3 mars 2011

Vår-torsdag

Eller nästan, det är jättefint väder idag! Precis som igår, åh jag älskar vårkänslor. Och idag ska jag få träffa min andra halva igen, vilket gör mig glad just nu. ♥ Jag ser fram mot helgen också, massor av mys och prat och jag ska visa honom alla bilder och filmer från resan!

Sen har jag planerat att träffa Ronja (och förhoppningsvis Jannika med!), finemang. Men innan jag träffar någon alls så ska jag träna, jag tar 13-bussen till stan och jag hoppar nog av direkt vid avancia. Mamma och pappa var snälla människor och köpte nya joggingskor och lite träningskläder åt mig i Norrtälje i söndags, så jag tänkte inviga det idag, wiiho. Ha en bra dag alla där ute, vi hörs ikväll igen när jag kommer hem vid 9-tiden!

Ganska skön låt som jag haft i huvudet i några dagar nu, catching! Sen gillar jag kaxiga Avril lite också, tuff brud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar