fredag 22 april 2011

I onsdags

I förrgår så sov jag som sagt hos Jankus. Det var pissigt väder så våra planer om picknick krossades (det där kanske lät lite brutalt) och vi satt inomhus istället och försöka hitta något att göra. Satt först hos Jankus med henne, Ronjus och Boman och bara chillade. Sen dansade Ronja och Boman iväg och jag och Jankus följde med Amanda och handlade tyg, hähä. Sedan så gick vi tillsammans med Pontus till Nadinas thaihus (hennes lägenhet, som hon delar med några thailändare) där hon och My var. Nadina städade som en galning och vi andra vimsade. Sen drog jag, Pontus och Jankus vidare till Liewen och sen var vi där resten av kvällen med honom, Ronja, Amanda, Joar, Elias och Jack. Sen hämtade Jankus mor oss vid 1 ungefär. Ganska trevligt kväll, trots skitväder och allmän slö-het. 

När vi hem hem till Jankus så kom David dit och vi pratade och såg film hela natten, alla tre i Jankus säng. Det var trångt. Och det var detta som orsakade att jag var så-trött-att-jag-kände-mig-full igår då det inte blev mycket sovande. På morgonen, igår morse, så följde David mig till 13-bussen och jag drog hem. Vad som hände sen har jag redan skrivit, hoho. Nu blev det här långt, och ganska så ointressant egentligen. Men jaja, då smälter det bara bra in med allt annat jag envisas med att fylla bloggen med. Hehe. Jag är fortfarande övertrött. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar