söndag 17 april 2011

Spring's awesome.

Hejhejhej. Det är söndag, men det känns som lördag. Don't know why. Men helgen har hursomhelst gått väldigt snabbt, som vanligt.

I fredags hade jag, jannika och ronja, även aida och joy, vårens första picknick på scenen. Very nice, i say. Och så sjukt härligt med all värme och sol! Älskar vår. Imorgon så ska vi förhoppningsvis picknicka igen om allt går vägen, (dvs om jag sover hos Jankus) och då ska vi bara vara vi tre, jankus, ronjis and myself.

picknick-bilder







Och igår, lördags, så var jag hemma hos Rebecka på kvällen med henne och Nellie.Vi pratade och skrattade hur mycket som helst och sov sedan där. Riktigt trevlig kväll/natt! Somnade där vid 5 eller något tror jag, är rätt slut idag. Men det är lugnt, våren gör mig piggare mihi. Ikväll blir det chill-kväll med Grey's anatomy i stora mängder. Like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar