lördag 25 juni 2011

Midsommar

Igår var det midsommar. Jag och världens sötaste Linda cyklade till Käringsund vid 9-tiden, och väl där träffade vi andra trevliga personer. Dock så var det egentligen väldigt dött där mestadels av kvällen, men vi hade kul ändå. Jag var mest med Linda, Marika,Oliver och Rasmus och fladdrade runt lite här och var. Sen vid 5-tiden så cyklade jag med Sofi till Kyrkoby som sällskap och därefter hem. Fin natt, och midsommar.

Lyssnade mycket på den här igår, marre hade den på mobilen och rasmus la på den non stop. Kvällens låt typ.

Annars då? Inte så mycket, det rullar på. Eller något. Jag fyller 17 år imorgon. Känner inget speciellt om det. Nu ska jag ut i solen och bli brun, hejsvejs.

1 kommentar:

  1. Dött? Är du galen, ni var vara på fel ställe ;D

    SvaraRadera