fredag 23 september 2011

Happy news

Sitter och lyssnar på fina, fina Olin and the moon och kikar runt lite på nätet. Ska snart sova. Jag känner mig rätt glad just nu också, för det har hänt spännande och trevliga saker de två senaste dagarna. Eller, sakerna har inte hänt än, men de har blivit aktuella att genomföra.

Låt mig förklara vad jag menar;

Sak 1.
Athenas rumskompis ska flytta ut och ersättas med en ny tjej, vilket gav oss den fenomenala idén om att jag kan flytta in till Athena och den nya tjejen kan flytta in med Emma (där jag för tillfället bor) istället. Vi pratade med tillsyn om detta och de var okej med det, så nästa vecka blir jag och min bästa roommates! Hur awesome på en skala? Helt fantastiskt trippel-awesome skulle jag vilja säga.

Sak 2 tänker jag inte berätta om än, jag vill vara helt säker och ska fixa lite saker angående det osv först, vilket lär bli imorgon. Men jag kan säga så mycket att jag är pepp, jäkligt pepp faktiskt. Hörs imorgon, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar