söndag 18 september 2011

Make me move like a freak


Hallåbär! (hallon + blåbär, hähähähä)

Nej men, hej menar jag. Igår kväll var jättebra, jag var i stockholm med mamma, pappa, min syster och hennes pojkvän. Vi var där för att fira pappa som fyllde år i fredags (grattis!) genom att gå på teater, Monty Python's Spamalot som var skitbra! Den var helt galet rolig, och grymma skådisar! Verkligen värd att se :) Visste inte att jag tyckte om teater så mycket, men tydligen, hah.

Kom hem för typ 3 timmar sen, och har sen dess suttit i köket med Athena och ätit (läs: vimsat och lagat mat). Skulle tränat med Siri idag egentligen men har så mycket att göra (städa, tvätta, lite plugg, m.m.) så vi drar imorgon istället, nice. Nu borde jag börja städa rummet, Athena ligger slocknad i min säng men hon får stå ut med oväsendet helt enkelt, hehe. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar