tisdag 6 september 2011

Tråkigt.

Senaste:
Låt du hörde: Red hot chili peppers - Snow
Film du såg: The blind side.
Kram:
 Athena.
Puss: Igår kväll.
Resa:
 Till Åland och tillbaka förra helgen, hähä.
Glädje: Att mitt liv fungerar rätt bra just nu.
Dröm: Drömde något inatt, dock minns jag inte vad.
Person du träffade: Emma alldeles nyss när hon var in i rummet.
Personen du pratade i telefon med: Athenaaaa.
Personen du fick sms av: Felix.
Gången du åt 7-eleven korv: Nevah.
Gången du var utomhus: För 1½ timme sen typ.
Saken du köpte: Förutom mat med Athena så... öh.. svart halsduk? Hehe.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 3 veckor sen tror jag, i stockholm.

Allmänt:
Sparar till: Inget för tillfället.
Önskar att jag var bättre på:
Att ta kritik. Men jag har faktiskt blivit bättre på det, så det är bra.
Dagens dryck: Te.
Tre band/artister:
Rihanna, Daniel Adams-Ray och Billie the vision and the dancers.
Vad har du gjort idag: Vaknat, konstaterat att jag har feber, slocknat med Athena i min säng, varit och handlat, ätit muffins framför ICA med Athena och lyssnat på fin musik på mitt rum. Tycker om den där tjejen.
Brukar du svära mycket: Lite nu och då. Ibland lite mer mer och ibland lite mindre. Ganska logiskt, hehe.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror det på när jag börjar skolaaan.
På helgerna: När jag inte orkar/vill sova längre, om jag inte har någon tid att passa dvs.
Vad ska du göra ikväll: Vara med sötnosar.
Vem är snyggast i världen: Ingen aning.
Vad är det för veckodag: Tisdaaag.
Favoritplagg i garderoben just nu: Vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar