tisdag 4 oktober 2011

@ Eckerölinjen

Dagens humör: Ganska okej tror jag, lite blandat men ja, ganska okej.
Dagens frisyr: Nytvättat och utsläppt, med snedbena. The usual typ.
Dagens smink: Täckstift, puder, eyeliner, lite kajal, mascara och ögonbrynspenna.
Dagens klädsel: Lackleggins, långt linne och stor tröja över.
Dagens händelser: Har inte hänt så mycket hittills, har tittat på greys imorse, hehe. Och sen gick jag på färjan för ett tag sen.
Dagens planer: Åker färja just nu, sen buss till Uppsala, vara social ett litet tag, sen träna (förhoppningsvis med Siri) och sen umgås med folk igen.
Dagens vill ha: Höstlov. Och lite andra saker.
Dagens bästa: Att jag ska få träffa mina finisar igen idag, wiiiih.
Dagens roligaste: Hittills, så är det bilderna på athena som finns på min iPad, ahahaha.
Dagens dummaste: Att jag är lite förvirrad, och får jobbiga tankar ibland. Men hey, thats life. Det rullar på ändå, oftast.
Dagens köp: Inget, men ska just köpa bubbelvatten. Hihi.
Dagens kärlek: Jag är inte så insatt i det där med kärlek just nu. Är helt virrig dessutom, score.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar