fredag 14 oktober 2011

Great night.

Hade bästa kvällen på länge igår, och var rätt glad hela dagen faktiskt. Älskar sånna dagar.

Hursomhelst så var det först skolan, sen träffade jag mina föräldrar och brorsor, som är i Sverige till söndag för de har höstlov. Mina föräldrar var bäst och köpte en cykel till mig, glad tjej! Den är jättefin. Därefter for jag och tränade med Siri, sen mötte jag upp min lilla familj igen och vi gick på bio. Vi såg Crazy stupid love (det var jag som valde, hähä), har velat se den jättelänge för alla har sagt att den är så bra m.m. Och herregud, det var nog den finaste, gulligaste, sötaste och knasigaste filmen och sett på evigheter. Blev helt varm alltså, åh, fyfan vad bra den var. Och att Ryan Gosling dessutom var skitsexig gjorde ju inte direkt saken värre, m-mmh.





När jag kom hem igen på kvällen så var jag med Isabelle, Kajtek och Athena i TV-rummet och vi låg och myste och pratade ändå till klockan 4 imorse(!) Inte smart alltså. Men det var så mysigt och trevligt så det gör ingenting, ih.

Nu ska jag snart cykla iväg till Willys, för att ta bussen till färjan. Ska vara på Åland hela helgen och mysa och träffa lite människor. Kommer antagligen hem på måndag morgon igen, tjohej. Men ska dra nu, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar