söndag 30 oktober 2011

Life is like facebook. People will like your problems and comment, but no one will solve them because everyone else is too busy updating theirs.

Söndag. Igår kväll vid elva-tiden så åkte jag hem till David (träffade även min syster på bussen dit ). Vi tittade på Hangover 2, den var skitbra, precis som ettan! Imorse vaknade vi vid ett typ, sen drog vi och gymmade. Var ju galet länge sen jag var på avancia så det kändes lite annorlunda. Just nu är David hos sin pappa, och jag sitter och ser gamla himym-avsnitt. Och bloggar, hehe. Snackade med Siri på fb också och vi båda har värsta OC-cravings, haha. Längtar tills vi ses och kan kolla igen!

Ikväll ska vi se skräckfilm tror jag, mysigt. Var förresten aldrig och såg Paranormal activity 3 på bio i tisdags, vi glömde typ bort det, hehe. Lite synd, hade vart kul.

Men hursomhelst. Imorgon har jag tid på Klipp upp vid två för att slinga min utväxt, awesome! Sen när det är klart så hoppas jag att jag hinner gymma lite innan jag åker hem med mamma från stan, hon kommer nämligen in nån gång på eftermiddagen för lite ärenden.

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva för stunden, byebye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar