tisdag 29 november 2011

10:53

Igår efter skolan så följde jag med Emelie ut i boländerna på öppet hus för produkten Mary Kay, som hennes mamma jobbar som konsult för. Det var väldigt trevligt, vi fikade och fick kolla/testa produkterna, de verkar riktigt bra! Efter nån timme så gick jag och Emelie in till Boland city, jag skulle köpa ett par vantar samt en skjorta. Men hittade inget där så ska in till stan idag och köpa iställeeeet. Hursomhelst, vi gled runt ett tag och sen vid halv 8 så kom hennes mamma och plockade upp oss efter att hon slutat (dvs efter att öppet hus-saken var klar) och sen fick jag skjuts hem av dem, snällt! :)

När jag kom hem blev det lite OC-tittande med Siri sen däckade jag i sängen direkt, var galet trött. Tror dessutom jag håller på att bli sjuk, var jättesnuvig igår och nös x antal gånger, heh. Misstänker att det är Emma, min kära rumskompis som smittat mig, buhuuu.

Jaja, måste dra till skolan nu. Hejdå!

1 kommentar:

  1. :(<3

    lovar att jag ska höra av mig! om det inte blir innan jullovet så gör jag det på lovet så kan vi ses då om du inte är på åland!
    kraaam

    SvaraRadera