söndag 27 november 2011

3 konstateranden efter helgen:

  • Jag hatar pepparkaksdeg. Det är ett djävulskt påhitt som man alltid råkar äta lite för mycket av vilket resulterar i att man mår illa i flera timmar efteråt, inte okej.
  • Jag har blivit känsligare/töntigare när det gäller att se på film. Nånting har hänt iallafall, jag började nämligen nästan gråta lite när vi tittade på Love actually igår kväll. Allting var bara så kärleksfullt och fint och jag blev alldeles knasigt varm och satt och log dumt för mig själv. Nu är ju filmen visserligen en av de gulligaste i historien men jag har aldrig reagerat sådär förut? Oh lord... jag har blivit som min mamma. En mesig tönt som ALLTID sitter och beter sig som jag beskrev ovan när hon ser på kärleks/feel good-filmer. Tusan också.
  • The girl next door är jäkligt bra, se den.

Förövrigt så är jag tillbaka i Uppsala och ska just dra till friskis en stund, laaaater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar