tisdag 15 november 2011

Before bedtime.


Har hängt uppe i Eddie och Andreas rum/diskotek och dunkat party-musik, haha awesome. Gick nyss därifrån för jag börjar tidigt imorgon och vill gå och lägga mig i tid, ooh så duktig jag är. 

Men först, en liten lista som jag hittade på Nadinas blogg:

Fyra jobb jag haft:
1. Det enda jag kan komma på nu är prao på Eckerö skola i våras, hehe.
2. -
3. -
4. -

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. The back-up plan
2. The holiday
3. Pretty Woman
4. Ratatouille (hihi)

Fyra ställen jag bott på:
1. Eckerö, Åland
2. Uppsala, Sverige
3. -
4. -

Fyra tv-serier jag gillar:
1. One tree hill
2. How I met your mother
3. Desperate Housewives
4. Sex and the city

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Sardinien
2. Danmark.
3. Gran Canaria
4. Skottland

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. Bloggar
3. Google
4. Gymnasievalet.se

Fyra favoriträtter:
1. Kinesiskt
2. Sallader med avocado (är en brutal avocado-knarkare)
3. Tacos
4. Jag kommer inte pååååå något. Halloumi är awesome.

Fyra skolor jag gått på:
1. Eckerö grundskola
2. Kyrkby högstadieskola
3. GUC
4. Bolandgymnasiet

Fyra saker i mitt rum:
1. Min säng med världens fetaste och bästaste duntäcke.
2. Garderob
3. Myslampa
4. Laptop samt högtalare

Fyra platser jag gärna hade varit på just nu:
1. London
2. England (mysiga mindre ställen utöver London)
3. Skottland
4. Västindien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar