tisdag 22 november 2011

Mentorsdag.


Hejhopp. Det är tisdag, och eftersom det så fint är mentors-dag idag behövde jag bara vara i skolan ca 20 min för ett möte med min mentor (typ utvecklings-samtal) och sen är det ledigt resten av dan. Underbart. Den här veckan kommer gå fort, sånt gillar jag.


Hursomhelst, efter 20 minuters-mötet så cyklade jag till Gränby C för lite shopping. Jag var egentligen på jakt efter nya kängor då mina gamla har valt att gå sönder (elakt gjort), men jag hittade verkligen inga jag ville ha i de skobutikerna som fanns där, i rätt pris dvs. Så imorgon får jag helt enkelt cykla in till stan för att leta där istället.



Annars då? Matte-provet vi har imorgon är flyttat till på fredag, jag har köpt en fin jul-klänning (samt lite julklappar, wiih) och jag mår ganska okej idag. För att vara på den positiva sidan.

Fast en tråkig sak är att det fortfarande är blöt höst ute, det ser ut som oktober och inte alls som slutet av november. Jag vill faktiskt att det ska börja snöa nu, när det är lilla jul i helgen och allt. Jag vill få den ultimata julkänslan och det går ju inte utan snö. Hoppas verkligen att det kommer i december i alla fall, annars blir jag deppig. Ingen riktig jul utan snö.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar