lördag 12 november 2011

Myskväll med prat och latte.

Åh så härligt med helg. Var så sjukt trött igår, har ju sovit dåligt (och för lite) de senaste dagarna så det var verkligen skönt att kunna sova ut nu inatt, nästan 12 timmar, mmmh. Kvällen igår spenderades förresten på ett mysigt litet café i stan med världens bästa Athena och Isabelle. Vi satt i 2 timmar ända tills det stängde och pratade om allt möjligt och drack varma drycker. Jag drack hasselnöts-latte, omnom. Mysigaste kvällen, ni är fina tjejer.

Sen när vi kom hem så somnade jag ganska direkt (var som sagt lite av en död fisk igår), men fick sällskap av Isabelle i alla fall så jag slapp sova själv, hihi. Athena var och träffade en kompis.

Hittills idag har jag bara legat i sängen och kollat serier, men nu komt Ahena in hit så ska hitta något att göra nuuuu. Senare så ska jag in till stan med Siri och handla lite saker Hörs sen, hejhej.

1 kommentar:

  1. aaaw :( hade oxå velat följa med på café :(
    hoppas ni har det bäst // emma

    SvaraRadera