fredag 23 december 2011

DAY BEFORE CHRISTMAS

Hejsan! Har varit lite dålig med uppdateringen de senaste dagarna, men hey, det är ju så mycket med jul och ledighet osv nu så då får bloggen lida. Det blir så ibland bara, sori.

Tro förresten inte nu att jag är så fjantig att de gånger jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande så är det för att "ååååh förlåt alla mina tusen läsare därute för dålig uppdatering!!1". Haha nej. 

När jag beklagar mig för att jag inte varit så duktig på att uppdatera här så är det MIG SJÄLV jag säger förlåt till, eller, "future-me" rättare sagt. För jag vet att jag kommer vilja titta tillbaka i bloggen när jag är äldre för att se vad jag gjorde och då är det ju trist om jag inte skrivit så mycket.  Vem som läser eller inte läser min blogg bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om.

Jaja, moooooving on.

Idag fyller min lillebror 15 år, grattis skitunge  
Gah varför måste han bli stoooor för. Minns när han fortfarande var liten och gullig, hehe. Nu är han en äcklig tonåring. Haha nä men thats life. Åh kommer att tänka på Jake i 2½men i denna situation, haha usch tur att min brorsa inte är SÅ snuskig iallafall, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar