onsdag 14 december 2011

Ett litet test

Ditt namn? Sara Viktoria Elisabeth Eriksson.
Är du snygg? Ibland, man har väl sina stunder.
Födelseår? 1994
Spelar du något instrument? Jo, har ju börjat på piano. Iz niiiice.
Dina första tankar när du vaknar? Olika.
Är du singel? Japp.
Vad heter din morfar och mormor? Inger och Claes.
Var kommer du ifrån? Åland.
Vem vet mest om dig? Jag själv (nähe?!).
Vem vet du mest om? Jag vet inte.
Vad vill du ha just nu? Massor. Bättre tider, heh.
Vilka språk kan du? Svenska & engelska, samt liiiite lite tyska och franska.
Sängdags? När jag blir trött, eller när det är nödvändigt att jag går och lägger mig.
Har du körkort? Nej.
Vilka cigg gillar du mest? Oftast prince röd. Eller lucky strike.
Äger du några vapen? Nej.
Mjölk i kaffet? Nejnej, i like it black.
Röker du? Ibland, vissa perioder mer och andra mindre, det skiftar. Just nu är det lite oftare än vanligt, men yadayada.
Duschar du dagligen? Typ varannan dag brukar det bli.
Vill du gifta dig? Tror det.
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast.
Din hårfärg och frisyr? Blont med lite utväxt, jämnlångt och till axlarna ungefär.
Skolväska just nu? En brun, mellanstor. Ganska gammal.
Tatueringar du har? Ingen än.
Piercingar du har? Öronen och naveln. Sen har jag ju hålet kvar i läppen fortfarande men har ingen piercing där.
Har du glasögon? Nej, men jag skulle inte ha något emot om jag var tvungen att skaffa, hehe.
Favoritårstid?  Början på alla. 
Favoritdjur? Hund tror jag. Eller katt, min kisse är ju underbar.
Favoritartist/grupp? Åh, det är massor. Men allra allra närmast hjärtat ligger nog Kent.
Gillar du när det åskar? Jaaa, om man är med någon man tycker om så är det mysigt.
Vad är syftet för "nej"? Ett nej är ett nej?
När ska du festa nästa gång? You'll never know.
Vad köpte du senast? Äpplen.
Hur mycket pengar har du? En del.
Hur svarar du i telefonen hemma? Oftast "Hallå?" eller "Hej, det är Sara".
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Maaamma.
Senast kramat? Isabelle tror jag?
Senast pussat? Oj det vet jag inte.
Sov du ensam inatt? Yes. Eller ja, delar ju rum med Emma men vi sover ju inte i samma säng, haha.
Om nej - vem gjorde dig sällskap? -
Varit på dejt den senaste månaden? Nix.
Blivit slagen den senaste månaden? Näe.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Skulle just cykla iväg till skolan då.
Det sista du sa högt? "Aa vi ses imorgon, hejdå"
Det senaste någon sa till dig? "Hejdå" tror jag.
Vad ha du druckit idag? Kaffe och te.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt. Kallt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men jag tror på intresse vid första ögonkastet.
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Vad ska du göra härnäst? Glo runt på nätet ett tag till sen soooova.
Humör just nu? Helt okej tror jag.
Hur många kuddar sover du med? Typ 4 stycken här, men ännu flera hemma. Älskar kuddar.
Morgon eller nattmänniska? Mer natt än morgon i alla fall, men egentligen ingenting. Tror jag, jag vet inte.
Är du kittlig? Lite.
Stjärntecken? Kräftan.
Äckligaste insekten? Många. Tusenfotingar! Uuuuuuuusch.
Vad väntar dig om 10 år? How would I know?
Använder du icq eller msn? Msn.
Har du några högklackade skor? Ja.
Vill du ha barn? Jo.
Hur ofta loggar du in på helgon? Aldrig, har icke det.
Längtar du till din nästa födelsedag? Inte speciellt. Eller jo, jag blir ju 18 då, det är nice.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ibland.
Personer jag älskar? Fåtal personer, tror det bara är min familj egentligen.
Personer jag hatar? Fåtal där med. Hat är dumt.
Är du snäll? Oftast, tror jag.
Är du blyg? Ibland.
Tycker du att du har fin dialekt? Haha, vet inte.
Ögonfärg? Gröna.
Trivs du i din klass och skola? Jo, det gör jag väl.
Tycker du om fester? Jaa.
Gillar du dokumentärer? Inte direkt, finns ju vissa som är intressanta men brukar inte kolla på dokumentärer så ofta, såå.
Tycker du om din pappa? Älskar min pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar