lördag 17 december 2011

JULLOV

Jullov! Och som jag hoppades så känner jag mig gladare nu när jag är hemma (har haft en riktigt deppig vecka), vilken lättnad. Ska bli så skönt att vara här nu, ha lov, umgås med min fina familj, ha mysigt med julfirande osv och bara slappna av. Åh låt mig fortsätta känna såhär nu, i alla fall ett tag, långt borta från den där ångesten.

Påtal om något helt annat.

Här är tre stycken nagellack som jag tycker är riktigt grymma färger. Köpte det i mitten förra veckan och gillar det starkt, det ser så juligt och fint ut så det passar ju bra nu också. OBS inte min bild!
Jag älskar att ha färg på naglarna (gärna lite utstickande och häftiga färger också, det piffar upp) och brukar
nästan alltid köpa ett eller flera på färjan, ofta från just det här märket Mavala som är jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar