tisdag 20 december 2011

MAGICAL MUSIC

För några veckor sedan så skrev jag i ett inlägg att jag börjat gilla en Tokio Hotel-låt och skämtade lite om att jag kanske skulle bli värsta TH-nörden så småningom. Och ja.. någon nörd kan jag ju inte påstå att jag är men jag erkänner att jag har blivit lite fast. 

Sen den där första låten jag kom och tyckte var så fin, Hilf mir fliegen, så har jag hittat mer och mer låtar som jag kärat ner mig i. Det känns lite knasigt, inte för att det är något fel eller pinsamt med TH, det är bara det att jag aldrig trott att jag skulle bli ett fan själv, att de skulle vara något för mig. Men tji fick jag för nu har jag upptäckt att vissa av deras låtar är helt magiska med texter som berör något otroligt. Låtar som är så klockrena att jag kan lyssna på dem om och om igen och bara njuta och känna igen mig. Deras musik alltså, snacka om att jag missat något.

De tre låtar jag missbrukar mest just nu (speciellt Hey you):

Hey you (gick runt och nynnade på den här flera dagar förra veckan, bäst!)

Zoom into me

World behind my wall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar