fredag 20 januari 2012

DRAMA DRAMA DRAMA

Hej! Idag har jag varit i stan, fixat mitt hår (slingat utväxten samt toppat) och träffat snygg-Nadina. Vi pratade och fikade på bagarstugan, finfint.

Sen skulle jag åka hem med min bror vid femtiden, dock så krockade vi i en bil på väg ut ur stan så vi kom inte så långt. Bilen stod stilla för det var en annan bil som hade kört i diket framför men det var så halt så min brorsa kunde inte riktigt stanna helt så vi for in i bilens baksida och fick en liten chock, typ. Ingen blev skadad eller så, jag tappade bara luften samt bet mig i tungan (aaaargh) så det började blöda, sen slog jag benen på något sätt så har nu blåmärken på båda benen. Har ont i ryggen också, men det går väl över om nån dag.

Hursomhelst, min brorsas bil fick en fet buckla och är nu så gott som finito, bittert. Pappa fick komma och hämta oss och nu är vi hemma sen typ en timme. Nu tänker jag försöka komma ur krock-tillståndet genom att dricka te och vilaaaaaa. Det var den här fredagen det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar