torsdag 2 februari 2012

MADE MY DAY A BETTER DAY

Hej! Åh, vad glad jag är över att jag åkte över igår och hälsade på på Wattholma, det gjorde mig verkligen på bättre humör av att träffa de personerna där som jag saknat. Fick en försenad julklapp av Isabelle som var jättefin! Och Eddie var så himla söt och hade köpt ett kort åt mig med en liten text om bl.a. att det var tråkigt att jag flyttat. Naw. Tycker om den knasbollen :)

Sen var det ju hur kul som helst att träffa Siri igen, vi hade ju inte setts på flera månader(!!). Vi hade tänkt se lite OC på kvällen men det hanns inte med för att vi pratade så mycket, hehe. Allt prat ledde till att var vi uppe lite för länge också (hon skulle ju börja tidigt morgonen därpå, dvs idag) men som vi sa igår - det var det värt! Haha. Ibland har jag lite svårt att förstå hur jag kunde få en så otroligt bra människa i mitt liv. Men jag är så tacksam för det, tacksam för att vi blev vänner. 


Imorse när Siri for till skolan så gick jag till Gränby centrum och gick runt där i några timmar i väntan på bussen till färjan som gick klockan ett. Det var ganska länge sen jag shoppade mer än typ 1-3 grejer så nu blev det en del, kul med lite nytt! Blev speciellt nöjd över de fina underkläderna jag köpte, det är en av de roligaste grejerna att shoppa enligt mig, wiih.

Ja, som det märks så har jag haft en av de bra dagarna idag. Och jag brukar egentligen inte vilja skriva ut när jag mår bra, eller är glad, för jag är rädd. Rädd för att det bra kommer försvinna om jag gör för stor grej av det, om jag så ens bara säger/nämner det högt eller skriver det. Men jag måste bli bättre på det där, att våga må bra. Man måste ju våga ta risker, för hur ska man annars få reda på hur bra livet kan bli? Det är dags att börja leva efter all visdom man känner till, och inte bara snacka om den.

bjuder på en genialisk bild, hähähä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar