onsdag 4 april 2012

21:55

Heeeejhej. Jag ljög, jag är inte alls i en stabilare period, inte riktigt än iallafall. Mitt humör och mina tankar går fortfarande upp och ner och hit och dit som en berg&dalbana/karusell. Inte kul alls, jag hänger knappt med och jag är så jäkla förvirrad 90% av tiden. E x h a u s t i n g.

MEN, som sagt; Jag får helt enkelt fortsätta kämpa på med det här att hålla huvudet högt (och försöka slappna av lite och inte grubbla och noja så överdrivet mycket) och bara hoppas att det går uppåt snart, att det blir lite bättre och att det jämnar ut sig lite mer. Är så trött på att vara ett enda stort kaos.



Annars då? Ska snart sova för jag ska upp tidigt imorgon för att fara till Stockholm med Nellie, en heldag med lite shopping och så. Det känns ganska trevligt, även fast jag är en allmänt opepp människa just nu hehe. Men äh, det kommer nog säkert muntra upp mig en hel del 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar