måndag 9 april 2012

MIN SJUKA BÄSTA VÄN

Hejhopp. Ska just gå och sova för måste upp tidigt imorgon men tänkte bara skriva lite snabbt. Jag kollade gamla inlägg på några bloggar nyss, varav jag fick syn på den här videon nedan på Siris blogg som hon la upp i.. januari kanske? Hursomhelst så tittade jag på den och jag blev åter igen påmind om att jag nog inte skulle orka leva utan den här tjejen i mitt liv. Sitter alltid och ler när jag kollar på någon av hennes fula videos, hahah. Hon är så bra, rolig och underbart sjuk i huvudet att det inte är sant och man kan liksom inte ha tråkigt med henne. Det går inte, hon lyckas alltid få en på bättre humör.

Så, det var bara det jag ville säga innan jag går och lägger mig.
Att jag är så otroligt glad över att ha lärt känna Siri Lindén.

1 kommentar:

  1. värmer så mycket som det bara går. du är bäst. ring om du är deppig! massa kramar

    SvaraRadera