måndag 21 maj 2012

BORING

Namn: Sara Eriksson
Piercingar: 5 stycken i öronen och en i naveln.
Tatueringar: Not yet.
Längd: 169 cm ungefär.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blondie
Fräknar: Jaaaa
Motto: Har inget specifikt då det finns så många olika bra. Woop.

Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Kind of.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland
Röker du? Ibland
Vilket schampo använder du? Olika, just nu ett som heter XZ Vanilla Cafe shampoo. Sen silverschampo lite nu och då.
Vilken parfym använder du? Lite olika. Skulle vilja ha någon ny.
Vad är du rädd för? Djupa vatten, clowner, stora vansinniga léenden m.m.
Gillar du att tvätta? Inte direkt.
Gillar du berg- och dalbanor? Arå.

SENASTE...
Filmen du hyrde? Ooooj så länge sen. Kan det ha varit I am legend med David för över ett år sen? Haha.
Filmen du köpte? Confessions of a shopaholic tror jag.
Låten du hörde: Alexandra Burke - Elephant.
Låten du laddade ner? Ovanstående.
Personen du ringde? Minns inte, orkar inte kolla.
Personen som ringde dig? Minns inte, orkar inte kolla.
TV-program du såg? Kollar i princip aldrig på Tv
Person du tänkte på? De drabbade på Utøya, i o med att jag såg den där filmen tidigare.

FAVORIT...
Låt: Veeeeet inte. Har så jäkla många favoriter hela tiden.
Sport:
Dans kanske.
Dryck: Bubbelvatten. Eller kaffe.
Kläder: Aaaaaah vet inte.
Film: Många.
Serie: Åh herre. Som den serie-nörd jag är så är det omöjligt att bara säga en (som med allting annat öhöhöh). Orkar inte babbla upp de jag gillar lite extra heller, gfhehjfjab.

HAR DU NÅGONSIN...
Gråtit över en pojke? Ja
Ljugit för någon? Vem har inte?
Varit i slagsmål? Näe, tror jag inte.
Blivit arresterad? Jo
Träffat någon från internet IRL? Japp! Nadina, känn dig träffad ;)

ANTAL...
Gånger du varit kär? På riktigt, kanske... 2 gånger?
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte.
Tjejer du kysst? 1
Gånger ditt namn varit med i tidningen?
 Typ.. en eller två kanske? Jag vet inte.


SENASTE...
Boken du läste? The Carrie Diaries
Personen du fick e-mail av? StumpleUpon
Personen du fick brev av? Jannika :D Hihi
Personen du fick sms av? Nadinus
Saken du köpte? ..minns inte.

Vad har du gjort idag? Inte ett skit, mitt liv är rastlöst och tråkigt och jag går nuts aaaaaah. Längtar till i höst så hårt. Men före det - sommaren såklart, wiiih!
Var det kul? NEJ :C
Brukar du svära mycket? Lagom dos. Hih.
Vad har du på dig? Svarta, tråkiga kläder.
Vad är du allergisk mot? Inget, damdaraaaam
Var har du ont? Ingenstans just nu tror jag, what a relief.
Använder du hårspray? Sällan
Kan du stå på händer? Tror jag nog.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan.
Salt eller socker? Båda! Men är typ en salt-knarkare. Eller krydd-knarkare i övrigt, heh.
Gillar du ketchup? Till vissa saker, aa.
Är du glad nu? Antar att det funkar.
Var du glad igår? Som idag typ.
Stockholm är... ?
Fint.
Göteborg är... ? Fint.
Kan du sjunga? Lite.
Land du vill besöka? Åh massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar