söndag 13 maj 2012

SÖNDAG/MORSDAG

Hej hej hemskt mycket heeeej. Kom nyss hem från en springtur ute i världens härligase väder. Känns lite som sommar idag. Sprang dessutom in på en ny väg ute i skogen idag som var så sjukt fin, massa bäckar/diken med blommor osv osv. Galet att natur kan vara så fin egentligen (haha hej skogsmulle-sara), önskar att jag tagit med mobilen så jag kunnat ta bilder.. OCH INSTAGRAMMA UNTZ UNTZ. Ehe. Känner att jag är lite speedad just nu. Ska ta en dusch och lugna ner mig några hekto, hähähäähh.

Morsdag idag förresten. Jag plockade faktiskt några blommor åt min mama påvägen hem, kändes som en trevlig sak att göra liksom. WITH LOOOOOVE. Mmmmhm, ta det lugnt vare ja. Time to hit the shooowah.

TJENAMORS (hahah har typ aldrig sagt så förut i hela mitt liv??)


1 kommentar:

  1. tjenamors, de va ju standard för några år sen ju : o
    har du blivit glömsk på gamla dar? C:

    SvaraRadera