söndag 3 juni 2012

3 JUNI MY ASS.



Åkte aldrig till Sverige igår, vädret var så äckligt hemskt så tanken på att spendera kvällen på en färja + buss + lång promenad från Willys till elevhemmet i regn och kyla var.. inte så frestande. Vilket gjorde mig sur för jag hade sett fram emot att åka igår. Men ja, det ordnar sig ändå, jag far till Uppsala ikväll istället. Förhoppningsvis så blir det inte alltför mycket regn heller, då det hållit sig borta hittills idag. Yeyy. Så, det blir finfint. Stannar tills tisdag sen i think, men är inte helt bestämt än. Är iallafall väldigt taggad för att umgås med min bästa efter två månaders uppehåll (!!), boomchicka wow wow.


Det stora minuset just nu dock är ju det här vädret. 7/8 grader ute och regn nästan non stop. Skjut mig. SNÄLLA SOMMAR KOM TILLBAKA NUNUNU



Nåväl. Får väl försöka hålla humöret och hoppet uppe ändå. Kan dela med mig av en skön låt som jag lyssnat på mycket de senaste dagarna, tycker den är så härlig. Den kommer nog bli en favorit i sommar! 





  bild från förra helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar