tisdag 17 juli 2012

NOBODY LOOKS BACK ON THEIR LIFE AND REMEMBERS THE NIGHTS THEY GOT PLENTY OF SLEEP

Yo. Bloggen lider lite, hinner/orkar inte uppdatera. Är för tillfället slut som en matta då livet just nu är ganska mycket stress och för lite sömn. Hehe. Men, jag gillarrrt, det är kul att leva i 110 for a change. Så länge det inte resulterar i att jag blir sjuk, vilket jag befarar att jag kan bli (min hals jävlas och är hes, blöhöö osv) om jag inte skärper mig lite. Work work work and party party party and no frikkin time for sleep. Äh. det är ju sommar för tusan (även om vädret inte riktigt har alla hemma).

           

Jaja, fick sluta tidigare idag iallfaaaall. Åkte på jobb vid 15 och skulle egentligen stanna till 23 men kunde plötsligt fara redan vid 19 istället. Nice. Tog nyss en behövlig powernap, sen ska jag dra till stan om ca en timme. Ska sova hos syster för jag har läkartid imorgon bitti vid halv 10. Är ledig imorgon dessutom, oh the joy.

Nu ska jag dricka lite te i ett tappert försök att kurera min hals. Hörs när vi hörs, woop woop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar