tisdag 3 juli 2012

PEACE&LOVE DAG 2

torsdagen, andra dagen på PL, så kom vi precis som på onsdagen in till kl. 16 ungefär. Det var drygt att åka in så tidigt då vi fick stressa som bara fan när vi vaknade vid 2 varje dag typ och sen skulle iväg en timme senare, haha (som tur är så var det bara onsdagen och torsdagen vi behövde åka den tiden), men Regina Spector skulle spela då. Dock kom vi en timme försent typ, fast vi lyckades ändå hinna höra våra favoritlåtar med henne! Flyyyt. Supergullig var hon dessutom.
Sedan var det dags för Mumford and sons, vilka jag inte direkt var så jättepepp på först då jag inte brukade lyssna på dem (det var Siri som bestämt ville att vi skulle se dem för hon älskar dem) men nu har jag verkligen ändrat åsikt. Fy så fint det var, blev typ frälst (haha TÖNT). Så nu går jag runt som Siri; ständigt nynnandes på White blank page, höh.

Sen, SEN så fick vi äntligen se älskade och efterlängtade Icona Pop och Alina Devercerski. Båda var grymt, alla hoppade och skrek som tokar och det var sånt bra drag! Dock så blev det helt sjukt trångt och svettigt då de allihopa spelade på scenen Graceland vilket var inomhus, varmt som bara tuuuusan. Men så värt det, det var underbart och lyckoruset var extremt. Både jag och Siri är eniga om att Icona Pop nog var vår favorit på hela PL, så frikkin awesome. Efter det så kollade vi en stund på Veronica Maggio, det var fint. Och Petter dök också upp på scenen och körde Längesen med henne, ballt! Sen åkte vi hem ganska direkt efteråt, tidigare än vi brukade då vi var trötta som as. Emma (kompis till siri som går i hennes klass) följde också med hem till Siri då och sov med oss, trevligt!

      


        


     


Tog knappt några bilder på Veronica Maggio (och de få jag har är skit-kassa), men lägger upp en fiiiilm istället. 
Den är iofs ganska kass den med men äh, strunt samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar