tisdag 3 juli 2012

SOMMAR-DAGAR

Awoohaa. Idag åkte jag in rätt tidigt till stan (siri stannade hemma och solade) och träffade Ronjis. Vi köpte lunch och satte oss i statshusbacken och åt i solen och bara pratade om lite allting. Det var trrrrevligt.



Sen hämtade mama mig vid två och vi for till sjukhuset för att jag hade tid hos optikern. Det gick bra, ska få en remiss osv för en operation. Därefter åkte vi hem, åt middag och sen nu ikväll var vi på Bentes där min häftiga brorsa var med, precis som förra året. Han var jätteduktig, som vanligt. Teaterapan.


Efter det har jag och Siri inte gjort så mycket. Chillat, pratat, noppat ögonbryn och filat naglar och sånna där allmänt tjejiga grejer. Sweet. Ska just sova, i ännu ett tappert försök att få en vettig dygnsrytm igen men även för att vi ska med pappa ut och pilka ganska tidigt imorgon. Det ska bli kul! Gillar att pilka (när man får något dvs..). En sak som är dum är dock att min andra halva åker hem imorgon, med mitt på dan-färjan. BÖÖÖH. Kommer kännas så tomt utan henne nu ju när jag varit med henne dygnet runt i 2 veckor. Men jaja, börjar ju jobba imorgon (17-23) och sen resten av juli så jag lär ha fullt upp ändå. Kommer inte hinna tänka så mycket, det är braaaa.

GODNATT
Har drogat denna sen vi såg honom live i lördags, aaaaaah så GRYM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar