tisdag 18 september 2012

FUCKING FUCK OSV

Dagen har varit bra. Förutom efter skolan då jag upptäckte att min cykel blivit stulen, vilket kändes väldigt fml upphöjt till 500. Blev så himla sur på mig själv, och efter det så började livet bara allmänt jävlas med mig, nu vet när det känns som att allt bara går fel. Åh.

Men jag har blivit bättre på att tänka positivt iallafall, lugna mig snabbare och se lösningar i saker osv så det känns lite bättre nu. Men det är ju jäkligt surt med cykeln såklart, orkar inte när saker blir stulna, blir så otroligt less. Men jaja, hänt är hänt och jag har börjat kolla efter ställen i Uppsala som säljer begagnade cyklar så ska försöka fixa detta så fort som möjligt. Ska försöka släppa ilskan och istället verkligen lära mig av det här, ingen idé att älta osv. Men ändå. Dumma mig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar