lördag 8 september 2012

SATURDAY MORNING

Hej där. Var inte så pepp på kulturnatten och att vara ute (k-k-kallt) idag så jag bestämde mig för att dra hem i helgen istället. Hade dock varit roligt att göra något, men isåfall inomhus så.. strunt samma.Ska ut och rida med mamma idag (herregud, undrar när jag sist red? en halv evighet sen minst) och bara ta det lugnt. Ladda batterierna typ. Mysigt. Ska försöka ta tag i lite plugg också, har psykologi-prov nästa vecka.

Har förresten skaffat tumblr! Lär vara mest aktiv där i framtiden då det verkar roligare än bloggen. Så känner jag iallafall nu, hepp hepp. Så, check it out!

  påtal om tumblr, här är lite fina grejer jag hittat.


fattar inte att jag inte skaffat en själv tidigare, aah tänker bli en sån nörd nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar