lördag 20 oktober 2012

The thing is, when I'm not around you I miss you.

Hej där. Vet att bloggen lider (är ju trogen tumblr-nörd numera) men att, det händer när det händer. Dock så känner jag nog lite att min gamla blogg-lust börjar komma tillbaka så det är troligt att uppdateringen här kommer att bättras hädanefter. Kanske drar tillbaka till blogg.se isåfall dock. Meeen, ska inte säga något säkert bara för att jag fick ett litet ryck nu, hehe. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Hursomhelst, det är fredag och jag är hemma på ön, kom ikväll. Har inte varit här på 3 veckor så det ska bli skönt att bara mysa här hemma i helgen. Åker dock tillbaka igen på söndag morgon (får sällskap av m&p på färjan, fint) så det blir en kort visit. But still, känns rätt bra ändå.

Har även varit duktig och fått hemtentan i historian överstökad redan (deadline på söndag) så behöver inte plugga så mycket den här helgen heller, ännu bättreeee. Åh så skönt att börja med saker och få dem gjorda i god tid, lätt något jag ska försöka go all in för i fortsättningen. 

Såhär roar sig jag och mina kära partners in crime (allför ofta) i skolan. Hahaha. Åh, älskar hur sjuka vi är.


Trivs för övrigt så himla bra på Jensen och i Uppsala, vilket är en sån skön lättnad. Och fastän livet och mitt mående i vanlig ordning går upp och ner så jag blir tokig ibland och inte vet varken ut eller in så känns det mesta i överlag väldigt, väldigt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar