måndag 14 februari 2011

Do not give up, the beginning is always the hardest part.

Hallå där. Vaknade nyss och jag mår bättre än igår, lite iallafall. Jag har fått tabletter nu också och jag tog dem just, så förhoppningsvis så kommer jag inte vara så yr idag. Har förresten ingen feber, skönt! Och jag ska på spinning halv 6 så jag hoppas att jag inte får någon heller.

Annars då?
Det är måndag, och alla hjärtans dag. Jag och min David ska just kila iväg till Svarta katten och brrrrruncha. Haha, vad löjligt det lät. Nej men vi ska och äta sallad, finfint. Det är vår lilla plan inför denna hjärtdag, inklusive mys och allt det där vanliga då. Inget överdrivet, tycker sånt är lite.. jag vet inte, fånigt och sliskigt. Alla är ju som de är och tycker som de tycker, men as i told ju yesterday så är jag inget stort fan av alla hjärtans dag.

Men lite mysiga bilder är ju aldrig fel.


Ha en bra måndag/♥-dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar