söndag 13 februari 2011

Not feeling so well..

Mitt fysiska mående har varit riktigt kasst idag. Har känt mig yr och helt virrig i skallen hela dagen, och jag skulle ha tränat när vi kom till stan men kände mig så himla trött och sliten så jag skippade det. Har dessutom haft jäkligt ont magen till och från, hate it. Det med yrseln beror nog dels på att jag inte tagit mina tabletter på några dagar då de är slut (då brukar jag bli helt snurrig osv), men nu ikväll känns det nästan som att jag är lite sjuk också, som om jag har/håller på att få feber. Åh vad drygt, jag vill inte bli sjuk nu när vi snart ska resa iväg, kan det inte vänta tills efter isåfall? Eller är jag helt igenom ond om jag begär något sådant? Pretty please? 

Jaja, jag hoppas iallafall verkligen att jag mår bättre imorgon, har saker jag vill göra! Nu ska jag fortsätta halvsova/förbereda mig för döden i Davids säng tillsammans med några desperata hemmafruar. Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar