lördag 12 februari 2011

Lördag morgon.

Godmorgon. Det snöar ute, dåligt. Fast jag far iväg till ett aningens varmare klimat om en vecka så jag tänkerinte lägga mer så mycket tid på att klaga, tralalalaa.

David kom aldrig hit igår, men han kommer förhoppningsvis idag på eftermiddagen/ikväll istället, finemang. Igår kväll såg jag på Happythankyoumoreplease. Den var sådär.. gillade inte riktigt slutet. Men han där Ted Mosby-killen var med och jag gillar honom, så det funkade ändå.

Idag då? Jag vaknade för nån timme sen och kollade OC. Sen fick jag veta att min första Cosmopolitan kommit och då blev jag glaaad. Så nu ska jag läsa och dricka morgonkaffe. Senare ska jag fixa en väsk-hängare till mitt rum, därefter se rysligt mycket filmer och serier. Helt okej indeed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar