söndag 13 februari 2011

Lite smidda planer

Söndag! Jag ska iväg med 13-bussen och bosätta mig i stan till tisdag. Ska spendera tiden med träning, kanske se lite fotboll, träffa lite dudes och även fira alla ♥-dag med min man och försöka få till något av en mysig stämning. Borde väl inte vara helt omöjligt. Förra året var David sjuk och sov hela kvällen och jag... kommer inte ihåg vad jag gjorde? Tror vi (jag) såg lite på Avatar. Och jag surade en del för att David var en död fisk på alla hjärtans dag. Men det var nog mest grejen med att "han sov när han var med mig" som jag var irriterad för, den här hjärt-dagen är inte så jäkla viktig tycker jag. Men lite mysig är den väl.

Hursomhelst, så ser mina två kommande dagar ut, enligt mina små planeringar. När jag kommer hem på tisdag kväll är det nog packning som gäller, börjar ju närma sig nu. Ih, resfeber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar