söndag 20 mars 2011

Vårig söndag, me like.

Hej! Det är söndag och jag är på ett riktigt bra humör idag faktiskt, fast imorse så var jag var lite mer åt det sura/deppiga hållet (därav inlägget tidigare där jag skrev av mig) men nu efter nån timme så känns det mycket bättre. Åh vad jag tycker om stunder som den här när man är glad för egentligen ingenting. Det är dessutom härligt vårväder med massor av sol utomhus och bara det är ju pretty awesome.



Idag hade jag egentligen tänkt åka in med 13-bussen till stan för att gymma lite och därefter träffa David samt Jannika. Men sen funderade jag lite och bestämde mig för att stanna hemma istället. Jag har nog inte riktigt lust/ork att fara till stan idag och sen har jag en hel del saker jag borde göra här så. Men jag tänker gå en långpromenad i det fina vädret istället och sen göra yoga framför tvn. Och sen ska jag försöka ladda upp resten av alla gran canaria-bilderna i inlägget som jag började med i onsdags (ja, jag är seg) så jag kan publicera det nån gång, har det som utkast just nu, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar