torsdag 7 april 2011

22:50

Hejsvejs. Jag har varit rätt dålig på det här med att blogga nu den senaste veckan (enligt mig iallafall, om man jämför med hur jag brukar uppdatera hehe), jag har varken haft vilja eller ork till det liksom. Men så blir det ju ibland, snart kommer nog blogg-lusten tillbaka igen.

Men hursomhelst.

Idag åkte jag in till stan med pappa vid två, och vi lämnade in min praktiks-redovisning till ams. Jag har slutat nu förresten, så så blev det med det. Känns.. skönt. Efter det så for vi till elgiganten. Vi köpte USB-minnen och jag införskaffade mig även ett par högtalare till min dator, finfint. Träffade även på Liewen (han jobbar tydligen där, det hade jag ingen aning om, haha) och växlade några ord i all hast.

Ikväll har jag varit på yoga och därefter sprungit på löpbandet. Häärligt. Nu är jag hemma. Det har regnat hela dagen och nu blåser det också för fullt, det har varit strömavbrott 3 gånger. Usch. Fast imorgon så ska det bli sol (har jag hört) iallafall, awesome.

Påtal om imorgon så ska jag ta 13-bussen till stan. Ska först gymma med Ronjis, sen blir det bodycombat en timme! Fredagskvällen blir nog också rätt bra tror jag. Liewen ska ha fest så jag drar nog dit, damdididam.



Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar