torsdag 7 april 2011

Torsdag 7 april, 11:51.

SENASTE:
Dryck:
Te.
Telefonsamtalet: Öhm... tror det var.. Jannika? Jo, det var det.
SMS: Ronja.
Sång du lyssnade på: Eagle eye cherry - save tonight.

Gången du grät: Jag gråter ju nästan för jämnan nuförtiden (läs: plötsliga gråt-attacker), och jag fattar ingenting. Får sammanbrott av minsta lilla typ. Fast bara hemma dock, tack och lov. Men jobbigt är det, blir så trött på mig själv. Jävla vrak.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Jag har aldrig dejtat.
Varit kär? Japp.
Förlorat någon speciell person: Jo. Jobbigt sånt där.

Varit deprimerad: Lite hela tiden. Men det brukar ju vara så i den här åldern har jag hört.
Varit så trött att du somnat sittandes: Japp.

I ÅR, HAR DU:
Lärt känna en ny vän:  Nej, inte än i år iallafall. Jag har fått nya kompisar, ja. Men nån ny vän? Nej.
Fått ditt hjärta krossat: Jo, egentligen. Lite.
Skrattat så att du har börjat gråta: Kanske.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, det tror jag inte.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Mer än hälften iallafall, i'm pretty sure of that.
Hur många barn vill du ha: Typ 2-3 tror jag. Vet inte så noga än.
Har du några husdjur: Yes, världens bästa kisse, Minou. Lätt min mysigaste kompis. Hon vill alltid kramas, sötboll.
Vill du ändra ditt namn: Nej, är nog ganska nöjd
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med David, Ronja, Jannika och Pontus hemma hos mig och hade ett litet släktkalas.
Vilken tid vaknade du idag: Pappa väckte mig vid kvart i 9, och vi gick ut på morgonpromenad. Rätt skönt med sånt faktiskt, får en att piggna i.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Öh, jag vet inte. Minns inte.
Någonting som du längtar till: Mer vår.
Senaste gången du träffade din pappa: Typ hela tiden. Just nu är han på nedervåningen t.ex.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mycket, orkar inte skriva mer än så.
Vad lyssnar du på just nu: Mitt knapprande på tangentbordet.
Vad gör dig irriterad just nu: Är inte så irriterad atm faktiskt. Och då har man ju ingen lust med att försöka hitta något som irriterar en heller, aight? Vore ju onödigt.

 
DIN FÖRSTA:
Operation: När jag gick på dagis, tog bort nån polyp/polyper ur näsan.

Piercing: Öronen.
Tatuering: Har ingen.
Bästa vän: Erica

 
JUST NU:

Äter du: Inget. 

Dricker du: Inget för tillfället. Men tänker göra mer te just.
Är du på väg att: Se ovan.. 

HAR DU NÅGONSIN #2:
Kysst en främling: Japp. 

Tappat glasögon eller linser: Nix, har ingendera.
Haft sex på första dejten: Har aldrig dejtat, fortfarande.
Krossat någons hjärta: Think so.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar