måndag 30 maj 2011

Rastlös

PERSONLIGT
Vad heter du: Sara Eriksson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Alltså, var bara ett vad jag vet. Det var namnet Serafia (!?) som pappa tyckte om.
Vart bor du: Heeeemma. I Eckerö alltså. En skog.
Hur lång är du: Typ 168 cm.
Ögonfärg: Gröna.
Hårfärg: Någon mellanbrun nyans typ, men jag jobbar långsamt på att få det ljusare och ljusare, wihi.

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka: Skiftar mellan två olika skinnjackor; En brun och en svart.
Vad använder du just nu för skor: Varierar mycket, så är svårt att svara på.
Favoritfärg på kläder: Hm.. jag vet faktiskt inte. Något häftigt.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Oooh, massor. T.ex. fler jumpsuits.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Olika.

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som: Nellie och Rebbe, i fredags.
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Oj shit. Så jääääkla länge sen så det minns jag inte.
Du gick på stan med: Jannika, Nadina och Oscar, idag.
Du kramade: Jannika
Som såg dig gråta: Jag vet inte. Kan ha varit David.
Skällde på dig: Mamma eller pappa antagligen.
Skickade ett e-mail till dig: En snubbe som heter Thore från Uppsalas elevhem.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja.
Bråkat med ditt husdjur: Jaa.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej.

STUFF
Är du ensam nu: I mitt rum, ja. I huset, nej.
Vill du gifta dig: Det tror jag.
Vill du ha barn: Japp.

EXTRA STUFF
Vad är du mest rädd för: Mycket. Men mest är väl att förlora de närmaste.
Vilka kläder sover du i: Olika. Ibland linne, ibland t-shirt. Ibland något annat.
Vart vill du gifta dig: Något fint stä
Vem hatar du verkligen: Jag vet inte.
Varit kär: Jo.
Kör du bil: Nix.
Har du ett jobb: Neej.
Är du ett hälsofreak: Nej.
Har du någon tatuering: Nej.
Har du någon piercing: Yes.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: Nej.
Köpt något: Jo.
Sjungit: Japp.
Sagt jag älskar dig: Nej.
Träffat någon ny: Yes.
Saknat någon: "Nån" vet jag väl inte, inte just nu iaf tror jag. Men tider och platser? Hela tiden.
Kramat någon: Jadå.
Kysst någon: Nej.

VILKEN
Tidning läser du: Olika, men oftast Cosmopolitan.
Buss åker du oftast: Den från stan till Eckerö och tvärtom.
Frisyr har du: Just nu? Uppsatt i tofs.
Dag fyller du år: 26 juni.

SENASTE
Film du såg: Waiting for forever. ♥
Sak du stal: Jag vet inte.
Låt du lyssna på: Lyssnar på Pink - Raise your glass just nu.
Mat du åt: Avocado. Omnom.

  Bild från Stockholm i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar