onsdag 1 juni 2011

Första juni

Aaah sommar ♥ Och som det märks så finner jag inte min blogg lika intressant längre, hehe. Kommer nog börja uppdatera mer igen efter sommaren antar jag. Hursomhelst så har jag varit gladare på senaste tiden. Jag har smidit underbara planer med världens bästa Nadina, solat en hel del och blivit ganska brun, börjat springa mycket och igår så slingade jag håret ljusare. Jag gillar det, känner mig somrig med håret såhär.

Och imorgon, så åker jag och min familj iväg till Göteborg för att fira min morfar som fyller år tillsammans med resten av släkten. Det blir säkert kul! Vi åker hem igen på söndag och under de 3 dagarna vi blir där så är det en massa inplanerat, bl.a. en dag på Liseberg. Treeevligt. Så nu vet ni det. Och nu ska jag fortsätta packa, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar