tisdag 27 september 2011

Bla bla bla

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? -
 Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, men intresse vid första ögonkastet.
Kärlek eller sex? - Kärlek, tror jag.
Har du varit kär i någon? - Ja.

Nio frågor om dig självHela ditt namn? - Sara Viktoria Elisabeth Eriksson
När fyller du år? - 26 juni 1994
Några utsmyckningar på din kropp? - Piercings av olika slag.
Vad har du på dig just nu? - Strumpbyxor, långt linne och en stickad tröja över.
Vilken årstid är bäst? - Jag gillar början av alla.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet inte riktigt.. ögonen kanske?
Vad är du bra på? - Har mina talanger.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på, fast oftast med någon tror jag. Athena är min awesome sov-buddy.


12 frågor om din familjHur länge sen var det du träffa din morsa? - Söndags.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Söndags.
Vem står dig närmast? - Mamma står liiite närmare skulle jag säga, men jag är väldigt nära båda två faktiskt.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå.
Vem är farligast i din familj? - Min storebror, haha. Fast inte för andra, snarare för sig själv, han är så speedad.
Vem ser roligast ut i din familj? - Måste nog säga ovanstående där med, haha.
Vem är coolast? - JAG
Har ni något husdjur? - Yes, två katter (varav en av dem är min bebis, mysigaste kissen ever), en hund, en kanin och en häst.
Vem har du mest gemensamt med? - Min syster tror jag. Fast jag har lite gemensamt med dem allihopa.
Vem står för underhållningen? Allihopa, vi är helt knasiga, haha.
Vem sover du oftast med? - Av dem i min familj? Ingen.
Är dina föräldrar gifta? - Jaaa.


10 frågor om idag
Vad har du gjort? -
 Vaknat, tvättat, lyssnat på musik och kollat serier och druckit kaffe. Ska till skolan om ett par timmar. Häftigt liv.
Har du varit glad idag? - Jo, jag är nog ganska glad idag. Helt okej-glad iallafall, iz nice.
Har du varit ledsen idag? - Nä, det skulle jag inte påstå.
Har du gjort något bra idag? - Japp, jag har tvättat, wiiho.
Vad ska du göra nu? - Chilla ett tag till.
Har du duschat idag? - Japp.
Är du trött nu? - Lite grann.
Vad händer imorgon? - Skola, kanske dra och käka nånstans med Natalie och Louise, träna med Siri, umgås med wattholma-människor (the usual) osv osv.

2 frågor om skolanGår du i skolan? - Jaaa.
Har du varit i skolan idag? - Inte än.

3 frågor, ÖvrigtÄr du hungrig just nu? - Inte speciellt.
Vad är klockan nu? - 10:39
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, några tumblr-sidor, några bloggar, blogger.com och tjuvlyssnat.se.

3 frågor om sportGår du på någon sport eller något liknade? - Nej, men gymmar/går på pass på friskis.
Trivs du med det? - Japp!
Gör det dig glad när du håller på med det? - Ibland (och det beror på vad för något det är jag gör) men det är oftast efteråt som man mår så himla bra.

3 frågor om musik
Lyssnar du på musik just nu? -
 Ja.
I så fall, vilken låt för tillfället? - Olin and the moon - Another one down
Vad gillar du för musik? - Allt möjligt.

Frågor om kärlek
Har du kysst någon idag? -
 Nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Jo.
Har du ett förhållande? - Nej.
Är du romantisk? - Nej, inte direkt.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja, många gånger.
Har du nångång slagit någon? - Ja.
Har du lekt med någons känslor? - Jo, tyvärr.
Länge höll ditt längsta förhållande? 1 år och ungefär 7 månader.
Hur länge var ditt kortaste? - Vet inte riktigt, några dagar kanske.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill vara singel just nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.
När fick du din första RIKTIGA kyss? -
 När jag var 13 tror jag.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Verkligen inte.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat skulle jag säga.
Vad gillar du för stil på killen? - Olika, beror på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar