onsdag 28 september 2011

20:51

Det som är på gång just nu är att jag förmodligen ska byta skola (det var det jag inte nämnde förra veckan för att jag inte var riktigt säker än), till Boland och gå musik. Just nu går jag ju på GUC Estetiska linjen design, men jag har tänkt och jag tror att de här tre åren skulle bli roligare om jag gick på boland och ägnade mig åt något jag faktiskt brinner för (har saknat sången riktigt mycket faktiskt). Det skulle passa mig bättre, design är nog inte riktigt min grej. Dock tyckte jag GUC var hur bra som helst, men förhoppningsvis så blir Boland bra det med och imorgon så ska jag på prov-dag dit. Känner mig verkligen peppad på att gå musik nu, wiiihi!

Annars då? Slutade halv två, kom hem, tog en powernap med min fina bästis, vaknade, lagade middag och sen drog jag och Siri iväg och tränade, pulsmedel + lite löpband. Awesome, är så kul att ha en tränings-kompis!

Nu har jag nyss kommit hem, tänkte gå och vara social med de andra nu. Är ledig på fredag förresten så imorgon kväll drar jag till åland och stannar tills lördag. Får sällskap av My på vägen dit också, nice :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar